B2B referentie B&B Boomken's Ranch - WANNAsup
Sandra van B&B Boomken’s Ranch https://boomkensranch.nl/ is ook bekend van het realityprogramma Bed & Breakfast dat ze wonnen en we zijn er ook trots op dat ze klant is van WANNAsup. Ze is succesvol met haar B&B en altijd bezig met het zoeken naar veel leuke activiteiten in de buurt voor haar klanten. De voorpret en het uitkiezen van de locatie biedt juist de ideale beleving voor klanten en daarom speelt ze hierop ook in met al haar activiteiten. Ze is inmiddels geroutineerd en adviseert ook andere B&B’s met haar kennis over het runnen en opzetten van een B&B. Juist om nieuwe zaken uit te proberen kwam ze in contact met WANNAsup en hieronder haar verhaal.
Hoe zijn jullie bij ons terecht gekomen?
Ik had gasten gehad die sups bij hadden en erg enthousiast over de omgeving waren. Deze gasten hadden 2 supboards bij zich en hebben me toen ook uitleg gaan geven waar ik op moest letten. Bijvoorbeeld dat ze een dun board hadden wat niet zo stabiel is en ik zeker hier op moest letten. Toen ben ik gaan Googlen, reviews gaan lezen en kwam ik bij jullie uit. Gelijk een afspraak gemaakt in jullie winkel om te komen kijken en uitleg te krijgen en was zo enthousiast dat ik ze gelijk heb gekocht.
Waarom sups aangeschaft?
Overal kwam ik op B&B Facebook groepen supboards tegen om als activiteit aan te bieden voor de gasten. En ik ben altijd op zoek naar nieuwe belevingen voor mijn gasten en dit is er een van. Juist ook om de beleving groter te maken en het is heel mooi voor de upsell.
Wat is het verdienmodel?
Als gasten geboekt hebben dan stuur ik ze in de week voordat ze bij ons komen een infomail om in te checken, alle tips uit de omgeving en dat ze de e-shoppers en sups kunnen huren. Dit zorgt vaak voor een upsell omdat mensen graag ook een gehele beleving willen en compleet ontzorgd willen worden. Op de website staat ook alle informatie https://boomkensranch.nl/extras/ over het huren en na 4x verhuren had ik ze al terugverdiend. Overigens is de investering t.o.v. eshoppers wel beperkt, maar ik calculeer het ook altijd in. Jullie zijn een betrouwbaar en servicegericht merk, dus als het niet zou aanslaan dan zou ik de sups ook weer kunnen verkopen.
Op welke manier ontzorgen we jullie?
Als mijn gasten huren dan moeten ze eerst jullie app downloaden en de filmpjes kijken over hoe je moet suppen. Mensen lezen niet en willen snel plaatjes zien en filmpjes kijken en met name de ondertiteling is dan handig.
Ze mogen de sups overal mee naartoe nemen en ook de routes in de app zijn dan makkelijk. We geven aan dat ze het bij Galderse meren in het ondiepe water aan de zijkant het beste kunnen leren. Of via Aa of Weerijs van Rijsbergen naar Zundert suppen.
Andere tips?
Met name het oppompen van de sup was wel de vraag hoe dat goed ging. Maar daar zijn jullie video’s superhandig voor. Of dat je ook als spreuk hebt: ik ga op vakantie en ik neem mee. En zet ook de bedrijven waar je mee samenwerkt ook in het zonnetje, want samen kun je meer bereiken.
Meer informatie?
Mocht je interesse hebben in een van onze zakelijke mogelijkheden of WANNAsup partner willen worden, stuur dan een e-mail naar [email protected] en we nemen snel contact met je op.