Klantenservice
0
Sluiten

Categorieën

Filters

    Garantie

    Is jouw sup beschadigd of kapot? Lees dan hier meer over de garantie van WANNAsup.

    De Nederlandse wettelijke garantiebepalingen zijn van kracht op onze sups (tenzij anders aangegeven). Dit houdt in: een fabrieksgarantie van 1 jaar. 

    Wettelijk gezien ben je verplicht om binnen 2 maanden na constatering van de beschadiging WANNAsup hierover in te lichten. Als deze beschadiging binnen de garantie valt, dan zullen wij de sup kosteloos repareren of vervangen. Je kunt telefonisch of per mail contact opnemen wanneer jouw sup kapot of beschadigd is. Dit kan op nummer 088-0105651 of per mail [email protected]. Wanneer je een mail stuurt, willen we je vragen jouw klacht te omschrijven en eventueel foto's toe te voegen waarop de beschadiging duidelijk te zien is. Je kunt natuurlijk ook altijd langskomen in onze winkel.

    Wij zorgen graag samen met je voor een passende oplossing zodat je snel weer het water op kunt!